een relaxed weekje in spot x en byron bay! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Nicoline Vries - WaarBenJij.nu een relaxed weekje in spot x en byron bay! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Nicoline Vries - WaarBenJij.nu

een relaxed weekje in spot x en byron bay!

Blijf op de hoogte en volg Nicoline

14 December 2013 | Australië, Byron Bay

Vrijdag 6 december
Vandaag waren de golven een stuk rustiger dan gister! Gister was het echt heel zwaar, maar vandaag wel chill. Ik heb het surfen eindelijk een beetje door! Heb al 5 golven helemaal tot de kust gereden waar ik erg trots op ben haha. Het is echt heerlijk weer en begin al lekker bruin te worden! Het enige wat we hier doen is eten, drinken, surfen, slapen en chillen. Heerlijk! Er wordt ook 3 keer per dag voor ons gekookt, wat ook heerlijk is.

Zaterdag 7 december
'S ochtends hebben we nog wat gesurft en de rest van de dag gewoon rond gehangen. 'S avonds hadden ze een beachparty georganiseerd, was echt super leuk! Er kon gewoon keiharde muziek aan omdat het strand bij het mojo surfkamp best afgelegen ligt.

Zondag 8 december
Na tot best laat te hebben gefeest, moesten we om 7 uur 's ochtends al weer surfen. Ben niet heel lang in het water gebleven want ik vond het best wel eng. De golven waren heel hoog en heel sterk. Het was moeilijk om niet meteen te nose diven met je bord, en je werd echt heel sterk onderwater mee gesleurd. Dus ik ging er maar snel uit. Rest van de dag weer lekker niks gedaan en 's avonds de bus naar byron bay gepakt. Was 2,5 uur rijden naar het hostel. Het hostel is een soort grote indianen camping. We slapen in een soort range tenten. Iedereen is hier extreem hippie en overal waar je loopt ruik je wiet. 'S avonds ben ik met 1 andere nog even naar byron bay zelf gegaan om te kijken.

Maandag 9 december
Vandaag even byron bay in geweest, boodschappen gedaan, gezwommen en de rest van de dag liedjes gezongen met de gitaar, gepoult en lekker niks gedaan weer.

Dinsdag 10 december
Same old, same old. Beetje zwemmen, boodschappen doen, ect ;)

Woensdag 11 december
Ik weet het niet meer precies maar vandaag zal ook wel niks meer hebben in gehouden dan zwemmen (zwembad bij het hostel!:) ), en lekker niks doen! En 's avonds zijn we nog byron in geweest. Was echt super leuk!

Donderdag 12 december
Vandaag hebben we een keer wat anders gedaan dan chillen! We zijn naar een klein wiet stadje, nimbin geweest. Was wel grappig om te zien met alle hippie! Ervoor zijn er nog naar een waterval gereden en erna hebben we een lekkere gratis bbq gehad. Dus dat was mooi meegenomen!

Vrijdag 13 december
Na een 'intensief' dagje uit, hebben we vandaag maar weer lekker niks gedaan. Ik werd gek van al mijn shortjes dus heb mezelf getrakteerd op 2 nieuwe jurkjes :). Nu zitten we lekker wat te drinken en straks weer naar woodies een club in byron!

Vrijdag de 13e is blijkbaar mijn geluks dag. Ik stond met een paar andere in een club aan de bar, toen een man voor me een grapje maakte dat ik hem zakken rolde. Dus ik pakte voor de grap zijn 50 dollar uit zijn hand en toen wilde hij hem zelf na aandringen niet meer terug hebben! Hahah dus ik mocht de 50 dollar hebben! En toen kreeg ik ook nog een vodka lemon van zijn vriend gratis haha, mijn avond kon niet meer stuk!

Zaterdag 14 december
Morgen moeten we uitchecken, dus ik ben nu met een paar andere aan het kijken of we een busje of zo kunnen huren. Het plan is om hierna naar de goldcoast te gaan, en erna brisbane!

  • 15 December 2013 - 16:48

    Josje Pijpers:

    Hallo Nicoline.Wat heb je al een leuke dagen achter de rug.Moet je op enig moment niet eens
    werken?Want zo kan het niet een halfjaar doorgaan.Lees met veel plezier je verslagen.
    Geniet ervan en pas goed op jezelf.Groetjes van je tante Jos.

  • 15 December 2013 - 17:01

    Tante Josje:

    Fijn dat we weten dat het goedme5

  • 18 December 2013 - 18:18

    Rosemarijn:

    Hoi Nicoline,
    Dat is allemaal dikke pret, het chillen gaat je heel goed af. geniet ervan en ik vind het leuk om je reis verslag te lezen.
    Pas goed op je zelf, wij worden niet bruin in dit kikkerland, over een half jaartje zijn wij pas aan de beurt.
    Ga je nog veel zien van het land???? zo groot en mooi.
    Nicoline ook een fijne kerst, en een gezond en leuk nieuw jaar
    liefs, Rosemarijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicoline

Welkom op mijn profiel. Je kunt hier al mijn reisverhalen volgen!

Actief sinds 18 Nov. 2013
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 3626

Voorgaande reizen:

26 November 2013 - 04 Juni 2014

Backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland!

18 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: